Anania Auto Center

Termeni si conditii A24

Termeni si conditii A24

Asistenta rutiera activata de revizie

 Pentru lucrările de revizie și reparație pe care tocmai le-ați efectuat în acest SERVICE, în baza acestor TERMENI și CONDIȚII, ați devenit beneficiarul unui produs ARAR A24 prin intermediul căruia vă oferim soluții de asistență rutieră în cazul în care autovehiculul dumneavoastră va suferi o avarie la deplasarea pe drumurile publice cu carosabil asfaltat din România.  Cu ocazia lucrărilor efectuate în acest SERVICE s-a efectuat o constatare tehnică, iar SERVICE-ul confirmă că autovehiculul dumnevoastră este în foarte bună stare de funcționare. Durata pentru care se acordă serviciile de ASISTENȚĂ A24 și numărul de incidențe:  După un termen de două zile de la data efectuării lucrărilor de reparație de către service, începe prima zi de asistență rutieră A24.Durata produselor A24 este de 365 zile calendaristice.  Pe durata de 365 zile puteți beneficia de serviciile de asistență rutieră A24 pentru un număr total de 4 evenimente, unul/trimestru. Activarea serviciilor de ASISTENȚĂ RUTIERĂ  SERVICE-ul este entitatea responsabilă de activarea serviciilor pentru dmneavoastră în calitate de CLIENT beneficiar.  Serviciile pot fi utilizate, lansate în execuție, numai după 48 ore de la data activării;  Orice BENEFICIAR interesat, poate verifica realizarea activării, apelând dispeceratul A24 la numărul de telefon 0372 500 000. Descrierea serviciilor În cazul în care autovehiculul care beneficiază de programul ARAR A24 nu pornește sau nu mai poate continua călătoria, dispeceratul A24 va organiza o depanare la locul incidenței sau o tractare.  DEPANARE LA LOCUL INCIDENŢEI, numai pentru acele defecţiuni care pot fi remediate la locul incidenţei: defecțiuni legate de roată, combustibil, defecțiuni electrice minore, chei imobilizate în habitaclu. A24 nu va organiza depanarea la locul incidentei pentru alte defecțiuni față de cele mai-sus enumerate sau pentru acele cazuri în care insuccesul depanării este evident. sau  TRACTAREA AUTOVEHICULULUI. Destinația tractării va fi cel mai apropiat atelier service din reţeaua A24, care va fi comunicată Clientului. Clientul nu poate decide asupra destinației tractării. În cazul în care evenimentul are loc pana la o distanță maximă de 100 km față de SERVICE-ul emitent al acestui ARAR A24, autovehiculul va fi tractat la SERVICE-ul emitent.  CLIENTUL poate beneficia numai pentru UNUL din serviciile de mai sus pentru un eveniment. În cazul în care depanarea la locul incidentului nu are succes autovehiculul va fi tractat. Autovehicule eligibile  Autovehicule având masa maximă admisă până la 3500 kg - motociclete, autoturisme, autoutilitare mici și mari, caravane;  ARAR A24 nu se adresează următoarelor categorii de autovehicule: taxi, școală, poliție, rent-a-car, ambulanță, pompieri. Aria de acoperire  Cele două servicii vor fi prestate numai pe teritoriul României. Extinderea produsului A24  Contra unei taxe suplimentare, beneficiarii acestui serviciu pot opta pentru extinderea paletei de servicii sau extinderea ariei de acoperire la întreg spațiul Uniunii Europene. Serviciile suplimentare sunt: TRANSPORT PERSOANE, AUTOVEHICUL la SCHIMB, CAZARE, REPATRIERE PERSOANE, REPATRIERE AUTOVEHICUL.  În cazul dorinței de extindere vă rugăm săva adresați SERVICE-ului emitent. Furnizorul de servicii  Serviciile de ASISTENȚĂ RUTIERĂ vor fi prestate numai de către A24 ASSISTANCE. Nu vor fi achitate nici un fel de cheltuieli de asistență rutieră în afara prestației A24. Excluderi Serviciile de asistență nu sunt acordate și nu vor fi prestate pentru următoarele incidente:  forța majoră sau condiții meteorologice extreme, calamități naturale, război sau riscuri de război, greve, confiscări, restricții impuse de autoritățile guvernamentale, interdicții oficiale, piraterie, efecte ale exploziilor;  împotmolirea în noroi sau zăpadă;  cheia pierdută sau furată;  utilizarea unei chei nepotrivite în contact sau yala ușii;  defecțiuni ale sistemului de alarmă dar care fac posibilă deplasarea autovehiculului;  defecțiuni ale aerului condiționat;  ruperea cablurilor electrice cauzate de animale;  imposibilitatea continuarii deplasării cauzată de ruperea lanțurilor de zăpadă;  defecțiuni ale ceasurilor de bord sau a becurilor indicatoare din bord;  aprinderea în bord a becului raspunzător de sistemul airbag;  defecțiuni ale telecomenzii de deblocare a ușilor;  defecțiuni ale închiderii și deschiderii geamurilor laterale;  care apar în timpul participării la evenimente și antrenamente sportive cu autovehicule;  cauzate de încărcătura trasportată;  cauzate de avarierea remorcii;  legate de remorcă;  care apar în timpul utilizării autovehiculului de către un conducător auto fără permis de conducere sau conducător auto care conducea sub influența băuturilor alcoolice;  animalele de companie nu au dreptul la vreun serviciu de asistență. Plata serviciilor ARAR A24  În baza programului ARAR A24 cu respectarea acestor Termeni și Condiții, serviciile sunt plătite de către SERVICE, acestea sunt GRATUITE pentru CLIENT.  În cazul în care echipa de intervenție A24 a efectuat deplasarea la locul incidentului pentru a presta serviciile în baza programului ARAR A24 și se constată un caz de excludere, CLIENTUL se angajează să achite, pe loc, echipei de intervenție, contravaloarea tuturor serviciilor prestate de A24. Contravaloarea acestora va fi comunicată CLIENTULUI de către dispeceratul A24.  A24 își rezervă dreptul de nu mai presta nici un serviciu viitor acelui CLIENT care a încercat să obţină prin fraudă, prin fals în declarații sau documente, prestarea serviciilor oferite de A24. În acest caz A24 nu este obligată la rambursarea unei sume de bani. Procedura de urmat în caz de incident CLIENȚII ARAR A24 care circulă sau staționează pe un drum public din România sau străinătate și suferă un eveniment care îi afectează capacitatea de deplasare cu autovehiculul trebuie să parcurgă următorii pași:  să depună toate eforturile pentru limitarea consecințelor evenimentului produs  să efectueze un apel telefonic la dispeceratul A24 la numărul de telefon 0372- 500 000 apelabil din România.  înainte de apelul telefonic să pregătească următoarele informații pe care le va furniza dispecerului: o prenumele și numele conducătorului auto autorizat și ale pasagerilor din autovehicul o numărul de înmatriculare al autovehiculului o marca și numărul de identificare ale autovehiculului (VIN) o locul exact în care autovehiculul este imobilizat o un număr de telefon de contact o descriere cât mai exactă a defecțiunii survenite o tipul serviciului solicitat.  să respecte instrucțiunile date de dispecer.

Mentenanta

Tinichigerie

Portofoliu

Informatii utile

Others